vineri, 8 octombrie 2010

Begining

Un inceput prost:))..am vrut sa scriu cu diacritice dar imi e greu,foarte greu:(.doesn't matter..scriu fara,se intelege,dar voiam sa fie mai dragut,mai waw:))...So..in sfarsit cu blog(tre' sa ma chinui sa scriu corect).M-a tot batut Maria la cap si na imi facui si eu ca tot omu'un blogulet.Nu ma pricep eu la chestii filozofice ,visatoare si etc-etc.Asa ca nu va asteptati la chestii superbe,minunate..sunt genu' scurt si la obiect:D.Sper sa am timp sa scriu p-acilisea si sa am ce scrie,sa am inspiratie  sa postez mai mereu..adica nu numai atunci cand am o stare d-aia naspa si imi vine sa scriu de nu ma mai opresc...sa zic tot ce ma deranjeaza si sa incep sa povestesc de cand a facut Dumnezeu omu'.
  Presupun ca ar trebui sa ma descriu asa ca de inceput,nu?:-S..ah niciodata nu mi-a placut asta...vorba unei fete atunci cand incerci sa te descrii sau sa zici ceva despre tine ai tendinta sa nu spui ceea ce e adevarat,sa exagerezi si sa zici mai mult de bine ....sau sa zici ce ai vrea tu sa fi ,ce pretinzi ca esti.Asa ca voi zice simplu Anca,16 ani,capricorn,mate-info int engleza:|,realista,ambitioasa,neincrezatoare,mai mereu pesimista,zambareata[sometimes],prietenoasa si ce urasc cel mai mult si cel mai mult PARSIVITATEA si LINGUSITORII.
  So that`s me and my first post...La multi ani cu multe postari apreciate,ma,blog'ule!
                                                                                                     8 octombie 2010.

Un comentariu:

  1. Nu stiu ce m-a apucat sa ma uit ce site-uri mai am bagate la favorite si dau de blogul Mariei... Mi se confirma ca vine si ea in excursia de sambata :)) (prin ceea ce a citit la ultima postare) si apoi... ma uit la prieteni. Vad.. Anca Ioana.
    Conversatie dintre eu si mine: Hai ma lasi? Asta are numele exact ca Anca mea? Sau poate e doar la misto. Hai sa intru:-?? ca oricum pierd doar putin timp. (nu de alta, dar nu am dormit aseara decat 4 ore si sunt cam obosita:P)
    Intru. Dau de Anca Ioana. Anca Ioana a mea :))
    Nu a fost nevoie sa ma uit dupa poza, am citit putin p`acolo si am zis: da, clar e Anca! :D
    Stii:)) chiar acum cateva zile m-am gandit si eu sa-mi fac un blog... dar apoi m-am gandit ca oricum pierd cam mult timp pe pc, mess, fb, hi5 si in + mai am si jurnalul, deci am ajuns la concluzia ca mai bine nu:P Oricum, eu atunci cand scriu ceva... fac la fel ca si cu povestitul... incep si nu-mi vine sa ma mai opresc :)) Nu vreau sa stie x si y ce-i in mintea mea :)) Las` sa stie doar z, ca e istet! :> :))
    Pff.. vezi? Am inceput sa scriu si nu-mi vine sa ma mai opresc :))) Ma duc sa dorm. Te pupic:*
    Bafta cu blogul. O sa intru sa citesc mai mereu. Promit!:X >:D<

    RăspundețiȘtergere